شناسایی و اولویتبندی معیارهای بازاریابي محتوایي مطالعه موردی شرکت تولید لوازمخانگی اسنوا
الموضوعات :
زیبا گلوانی
1
,
حسین قره بیگلو
2
,
یعقوب علوی متین
3
,
ناصر فقهی فرهمند
4
1 - دانشجوي دكتري گروه مدیریت بازرگانی، واحد عجب شیر، دانشگاه آزاد اسلامی، عجب شیر
2 - استادیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد عجب شیر، دانشگاه آزاد اسلامی
3 - استادیار، گروه مدیریت، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران
4 - عضو هيئت علمي گروه مديريت، واحد تبريز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبريز، ايران
الکلمات المفتاحية: کلیدواژهها: بازاریابي محتوایي, ارتباط با مشتری, دادههای مشتری, ارزشمداری, تناسب محتوا,
ملخص المقالة :
هدف پژوهش شناسایی و اولویتبندی معیارهای بازاریابي محتوایي شرکت تولید لوازمخانگی اسنوا میباشد، این پژوهش از منظر هدف از نوع تحقیقات بنیادی میباشد. جامعه آماری کیفی پژوهش خبرگان شرکت لوازمخانگی اسنوا بهعنوان یکی از معتبرترین ارائهدهندگان محصولات خانگی و خدمات پس از فروش کشور حوزه بازاریابی محتوایی داخل کشور هستند که با استفاده از نمونهگیری غیر احتمالی و ترکیبی از روشهای هدفمند انتخاب شدند. پس از پیادهسازی مصاحبه نیمه ساختاریافته و پیادهسازی پانل دلفی 28 زیر معیار اصلی بازاریابی محتوایی در قالب چهار معیار اصلی اهداف بازاریابی، ارتباط با مشتری و رقبا و محوریت دادههای مشتریان، ارزشمداری و تناسب محتوای بازاریابی و محوریت فناوری در بازاریابی محتوایی شناسایی و با بهرهگیری از مقایسات زوجی وزن دهی و اولویتبندی شدند